Jobb smartere med Xledger i Teams

xledger+logo (2)

Kombiner ditt foretrukne ERP-system med ONwork. Slik får du det meste ut av dine favorittverktøy uten å måtte lagre informasjon flere steder. Når du oppretter et prosjekt i Teams, oppretter vi et prosjekt i Xledger med tilhørende informasjon. Slik kan du effektivt kjøre et prosjekt uten å bytte mellom mange systemer.

Automatisk oppretting av prosjekt

Når du oppretter et prosjekt i Teams, oppretter vi automatisk et prosjekt i Xledger med tilhørende informasjon. Når prosjektet avsluttes i Teams, setter vi en sluttdato på prosjektet i Xledger. *Hva dette gjør for bruker*

Group 10
Group 59

Samme kontakt gjennom hele verdikjeden

ONwork uthenter informasjon om kunde, leverandør og prosjekt fra Xledger, og knytter den mot Teams-prosjektet. Slik trenger du kun å opprette informasjonen en plass, og sikre riktig informasjon gjennom hele prosjektet.

Forenklet rapportering

Alle transaksjoner og timeregistreringer hentes ut av Xledger, slik at du kan sette opp ønsket rapportering i Teams knyttet til et prosjekt. Slik får du god oversikt over økonomien gjennom hele prosjektet.

Group 60

Her er eksempler på hvordan vi gjør prosjektarbeid enklere

ONwork kan automatisk opprette hovedprosjekter, delprosjekter eller underprosjekter tilhørende et Xledger prosjekt. Når rommet lukkes, setter vi automatisk en sluttdato i prosjektet i Xledger.

ONwork henter inn kontaktinformasjon fra Xledger, slik at du alltid har riktig informasjon om kunde og leverandør gjennom hele prosjektets levetid. 

Transaksjoner og timeregistrering fra Xledger blir registrert i Teams, slik at ønsket rapportering kan knyttes til hvert prosjekt. 

ONwork kan også opprette nye kunder hvis det er nødvendig for opprette prosjekt i Xledger. Slik slipper du å registrere samme kunde flere steder. 

Når Teamsrommet lukkes, setter vi automatisk en sluttdato på prosjektet i Xledger. 

Er du nysgjerrig på hva ONwork kan gjøre for din virksomhet? 

Registrer deg for en demonstrasjon av løsningen.