Informasjon tilgjengelig for alle – få helikopterperspektiv!
Uansett hvor god kontroll du har på dealen og tilbudet du jobber med så vil det alltid være informasjon knyttet til kunden som ligger spredt andre steder i bedriften, og som du ikke har full oversikt over. Har noen andre selgere kontakt med din kunde, og hva skjer i leveranseavdelingen etter at salget er i boks?
ONwork har en egen kundeoversikt som gir deg full kontroll på alt som skjer. Her følger du kunden din gjennom hele verdikjeden og finner informasjon om pågående og historiske tilbud og leveranser, oversikt over kontaktpersoner og viktig mailkorrespondanse.
ONworks kunderegister er synkronisert mot kunde- og kontaktregisteret i HubSpot, og alle tilbudsrom i Teams som opprettes basert på en deal i HubSpot blir automatisk koblet til riktig kunde. Hvis salget går i boks, blir også det påfølgende leveransrommet automatisk koblet mot kunden. Ved å søke opp kunden i kundeoversikten får du hurtig oversikt over alle pågående og historiske tilbudsrom og leveranser.
Med ONworks dokumentarkiv-modul koblet på får du også mulighet til å trekke frem de formelle dokumentene som er arkivert på kunden. Dette kan være tilbud som er oversendt, kontrakter/ rammeavtaler eller rapporter, og som det kan være praktisk å ha hurtig tilgang til.
ONwork har en egen kundeoversikt som gir deg full kontroll på alt som skjer.
Dersom det er registrert avvik på kunden – enten via ONworks avviksmodul eller dere har et eget avvikssystem integrert mot ONwork, vil også alle avvik knyttet til kunden vises i kundeoversikten.
Og sist men ikke minst – du får oversikt over e-post som er sendt til eller fra kontaktpersonene registrert på kunden. Med ONwork kan du nemlig eksportere arkivverdig e-post til Teams – og finne den igjen i kundeoversikten. Les mer om Add-in for Outlook her!
Sett av noen få minutter, så forklarer vi deg hvordan ONwork har gjort HubSpot enda bedre med Teams på laget!
Samle alt på ett sted!
Alt som utarbeides av dokumentasjon og som kommuniseres rundt dealen blir samlet et sted.
Full kontroll på kvaliteten i salgsprosessen
Stegvis beskrivelse av bedriftens best practice for å gjennomføre en salgsprosess
Skreddersydd tilbuds-rom
ONwork hjelper deg med å komme hurtig i gang med tilbudsarbeidet!
Gi leveranse-avdelingen en god start!
Gjør informasjon fra salgsfasen enkelt tilgjengelig med ONwork, for de som skal leverer det avtalte!
“Det er en genial måte
å jobbe på”
Les hvordan MainTech med ONwork har fått en helt ny hverdag i HubSpot og Teams!
Enkelt å flytte e-post til Teams!
Med et par tastetrykk i Outlook lagres viktig e-post direkte i teamet.
Skap mer tid i arbeidsdagen til det som faktisk er viktig!
Oppdag en ny hverdag med flyt og kontroll i dine digitale verktøy.