Få stålkontroll på prosjektene dine!
Integrer Tripletex i Microsoft Teams, så får du kontroll på både prosjektdokumentasjon og økonomi på ett sted.
ONwork gjør hele jobben, så du kan bruke tid på det som betyr noe – kundene dine.
Slik ser det ut på innsiden
Dette får du – helt konkret
All informasjon samlet
Alle filer, kommunikasjon og informasjon finnes i strukturerte arbeidsrom i Teams
Alle jobber på samme måte
Sikrer at viktige aktiviteter ikke glemmes, og gir ledelsen kontroll på fremdrift og status.
Enkel deling av dokumenter
Alt ligger samlet på samme sted og er tilgjengelig for alle som jobber i prosjektet
Full prosjekt-
oversikt
Full oversikt over alle prosjektene i ett bilde, med status på økonomi og fremdrift
Nye prosjekter opprettes automatisk
1:1 kobling mellom prosjektet i Teams og Tripletex, med samme nøkkelinformasjon begge steder.
Automatisk
arkivering
Når jobben er fullført settes sluttdato på prosjektet i Tripletex automatisk.
Dokumentasjon i Teams arkiveres trygt - ingenting forsvinner
Stressfri hverdag på 1-2-3
Bruker du mye tid på å holde oversikt over økonomien i prosjekter?
Eller er du lei av å lete etter rapporter og prosjektdokumentasjon i hverdagen?
Sånn behøver du ikke å ha det!
Med ONwork oppretter du enkelt nye prosjekter i Tripletex fra et skjema i Teams, og du får full kontroll på et blunk.
Vi kobler opp løsningen,
importerer aktive prosjekter
og gir dere opplæringen dere trenger!
Hvordan kan vi hjelpe deg?
Slik forbedret vi arbeidshverdagen hos P. Undheim AS
«Det handler ikke bare om teknologi. Det handler om mennesker som står bak den, og folkene hos ONwork er virkelig på ballen.»
Spørsmål vi ofte får
Kan vi fortsette å jobbe som vi gjør i dag?
Ja, dere kan fortsette å jobbe på deres måte – men mye mer effektivt. Vi tilpasser oss deres behov. Har dere også lyst til å forbedre rutiner? Da har vi ferdige standardprosesser dere kan bruke og tilpasse.
Hvordan vises rapportene fra Tripletex i Teams?
Rapporter og dashboards fra Tripletex legges direkte inn i Teams og vises i prosjektrommet der dere jobber. Dette gir dere rask tilgang til viktig informasjon mens dere jobber.
Hvorfor løser ONwork dette bedre enn andre?
De fleste andre løsninger fokuserer på enkeltområder. ONwork samler alt på ett sted, slik at dere får en helhetlig oversikt og bedre kontroll.
Er det vanskelig å ta i bruk løsningen?
Nei, ONwork er en måte å organisere arbeidet der dere allerede jobber. Med et enkelt og kjent grensesnitt fra Microsoft er det lett (og raskt) å komme i gang.