Integrasjon: Xledger
Økonomistyring rett i Teams
Kombiner ditt foretrukne ERP-system med ONwork. Slik får du full kontroll på all informasjon og dokumentasjon knyttet til prosjektet.
Flytte til moduloversikten? Siden ONwork bruker Microsoft Teams som arbeidsflate gjør vi samarbeid og kommunikasjon enda enklere. Vi oppretter egne arbeidsområder, eller team, som er tilpasset ditt behov og hvor du kan samle alt du jobber med.
Prosjektlederen
.....noen ganger kjent på at det er både tidskrevende og tungvint å holde oversikten på økonomien i prosjektet? Kanskje er rapportene og økonomisystemet litt lite tilgjengelig i hverdagen, slik at det går masse verdifull tid bort med leting.
Neppe noen god ide å unnlate å rapportere?
Økonomen
...møter du daglig krav og behov for styringsinformasjon.
Ledelsen må har et tydelig dashboard så de ikke styre forretningen i blinde.
Men hvordan skal du være trygg på dataene fra økonomisystemet gir riktig bilde hvis ikke prosjektlederen løpende har sjekket dem?
Og hva med prosjektleders magefølelse kan du lese den ut av tallene?
Automatisk oppretting av prosjekt
Når du oppretter et prosjekt i Teams, opprettes et prosjekt automatisk i Xledger. Når prosjektet avsluttes i Teams, settes en sluttdato på prosjektet i Xledger.
Full oversikt over økonomien i prosjektet
Alle transaksjoner og timeregistreringer hentes ut av Xledger slik at du kan sette opp ønsket rapportering i Teams knyttet til et prosjekt.
Jobbe i Xledger direkte fra Teams
Xledger kan enkelt gjøres tilgjengelig i Teams. Gjennom egne faner får prosjektleder direkte tilgang til prosjektkortet i Xledger og kan enkelt finne viktig styringsinformasjon og utføre daglige aktiviteter.
Samme kunde gjennom hele verdikjeden
Informasjon om kunde, leverandør og prosjekt hentes automatisk fra Xledger, og knyttes mot Teams-prosjektet. Du oppretter informasjon kun én gang og sikrer riktig informasjon gjennom hele prosjektet.
Se hvilke data vi flytter
Kundeinformasjon
All nødvendig informasjon om kunde samles inn og tilgjengeliggjøres i Teamsrommet. Slik har du tilgang til den viktigste informasjonen gjennom hele prosjektarbeidet.
Kontaktinformasjon
Kontaktinformasjonen knyttet til en kunde synkroniseres mellom Teams og Xledger. Når en ny kontakt opprettes i Teams, vil den samtidig opprettes i Xledger.
Prosjektinformasjon
Informasjon om påløpte timer og transaksjoner synkroniseres fortløpende fra Xledger til Teams, slik at du alltid kan se status på prosjektet mens du jobber med det.
Her er eksempler på hvordan vi gjør prosjektarbeidet enklere
-
Automatiske prosjektrom
Prosjekter opprettes automatisk i Teams basert på informasjon fra Xledger.
-
Automatisk sluttdato
Når rommet lukkes i Teams, setter vi automatisk en sluttdato i prosjektet i Xledger.
-
Synkronisert rapportering
Transaksjoner og timeregistrering fra Xledger registreres automatisk på prosjektet i Teams.
-
Kunderegister
Opprett nye kunder i Teams, og vi synkroniserer informasjonen direkte til Xledger.
Legg igjen info, så tar jeg kontakt!
Har du et konkret problem, eller vil du bare slå av en hyggelig prat om smått eller stort rundt IT-løsningen din?
Fyll ut skjemaet, så tar jeg kontakt med deg i løpet av kort tid.
Hilsen Bjarne i ONwork