Skip to content
Norsk
Et banner med teksten 'Full kontroll på prosjektprosessen – fra start til slutt' og en hånd som haker av sjekkpunkter på en skjerm. ONwork tilbyr oversikt over tid, kostnad og kvalitet i prosjekter, samlet i én løsning.

Basismoduler - det solide rammeverket

Digital startpakke

I gang med digitalisering på 1-2-3!

Vil dere bli bedre kjent med ONwork, men ikke klar for å ta steget fullt ut? Vi har laget en Digital startpakke! Det er lett å komme i gang, og dere merker effekten fra første dag.

Pluss-pakke

Et hav av muligheter! 

Pluss-pakken er en utvidelse av startpakken og gir større fleksibilitet til å definere innhold i teamene, koble på flere smarte moduler eller integrere andre systemer dere jobber i.

Full kontroll på tid, kostnad og kvalitet - alt samlet i en løsning 

ONwork gir deg oversikt gjennom hele prosjektprosessen, fra tilbud til ferdig leveranse - med oppdatert informasjon og bedre arbeidsflyt 

Sett strukturen
– og få full kontroll gjennom hele prosjektprosessen

Med ONwork jobber teamet ditt i tråd med bedriftens beste praksis – alltid på en strukturert og effektiv måte. Klare prosesser og definerte arbeidsmåter sørger for at alle følger samme retning, noe som eliminerer feil og skaper en smidig arbeidsflyt.

Når alle prosjekter starter riktig, får du oversikt og balanse i tid, kostnad og kvalitet. ONwork gjør det enkelt å holde kontroll – fra oppstart til ferdig leveranse.

ONwork gir effekter

Se hvordan ONwork skaper målbare forbedringer som gir direkte effekt på bunnlinjen og drift

Grafikk med teksten 'Bedre styring – Bedre grunnlag for riktige beslutninger'. Illustrasjon av en organisasjonsstruktur, og teksten '5 % av omsetning knyttet til prosjekt'.
Grafikk med teksten 'Spart tid – Alle ansatte sparer tid i hverdagen'. Illustrasjon av en klokke og dollartegn, og teksten '15–60 min. pr. ansatt pr. dag'
Grafikk med teksten 'Bedre kvalitet – Reduserte kvalitetskostnader'. Illustrasjon av en tommel opp, og teksten '2 % av omsetning knyttet til prosjekt'.

En god prosjektoppstart sikrer suksess

Mange prosjekter møter utfordringer allerede i oppstartsfasen. Manglende struktur, dårlig kommunikasjon og mangel på oppdatert informasjon fra innsalgsfasen kan føre til forsinkelser, overskridelser og misforståelser.

Med ONwork sikrer du en smidig oppstart som gir teamet en tydelig retning fra første dag. 

Pilen med logo_Lodrett
Start sterkere med forhåndsdefinerte maler

ONwork lar deg opprette prosjekter basert på skreddersydde maler som inkluderer smarte arbeidsprosesser.
Teamet ditt slipper å bruke tid på å sette opp strukturen og kan fokusere på det som virkelig teller: å levere verdi fra dag én.

Sømløs overgang fra salg til leveranse

Ikke la viktig informasjon gå tapt mellom salg og prosjektoppstart. ONwork overleverer data og informasjon fra salgsfasen til prosjektteamet, som får all nødvendig innsikt for å møte kundens forventninger. En problemfri overgang som setter kundens behov i sentrum.

Ett sted for all informasjon

Slutt å lete i mange systemer etter tapte filer eller spredt informasjon! Med ONwork er all informasjon, dokumentasjon og kommunikasjon samlet i én plattform. 

Oppdatert sanntidsdata rett i Microsoft Teams

Ved å integrere ONwork med CRM og andre verktøy har teamet tilgang til oppdatert kundedata direkte i Microsoft Teams. Det betyr mindre leting etter informasjon og mer tid til å fokusere på å levere kvalitet.

Slik er prosjektgjennomføringen i ONwork fra start til slutt

Illustrasjon av prosjektstyringsprosess med ONwork. Viser trinn fra 'Salg - Tilbud' til 'Handover' og videre til 'Prosjekt'. Fremhever funksjoner som synkronisert CRM-data, automatisk prosjektopprettelse, strukturert prosjektgjennomføring, og automatisk og sikker avslutning. Inkluderer ikoner for dokumenthåndtering, kommunikasjon, og økonomi.

Ett prosjekt, én plattform – kontroll fra start til slutt

ONwork gir deg full kontroll over prosjektene dine gjennom hele livssyklusen.

Løsningen sikrer en smidig overgang fra salg til leveranse, strukturert gjennomføring, og en trygg avslutning. 

Med oppdaterte data i plattformen kan du følge prosjektstatus, overvåke kostnadskontroll, og ta informerte beslutninger – både når det gjelder tid, kostnad og kvalitet.

Pilen med logo
Strukturert prosjektgjennomføring fra start til slutt

ONwork setter standarden for effektiv prosjektstyring. Klare prosedyrer, definerte sjekkpunkter og beslutningsporter leder teamet gjennom hele prosjektets livssyklus. Dette sikrer at hver fase er godt planlagt og utført med høy kvalitet.  

Resultatet? Prosjekter som leveres innen avtalt tid og budsjett, med full kontroll på kvalitet og fremdrift.

Full kontroll med oppdaterte prosjektdata

ONworks intuitive dashboard gir deg tilgang til nøkkeltall og oppdatert informasjon om prosjektstatus, tid og kostnad. Dermed kan du overvåke kostnadskontroll, identifisere avvik tidlig og ta proaktive beslutninger som holder prosjektet på rett spor. 

Resultatet? Bedre innsikt, færre overraskelser og trygghet i at prosjektet beveger seg mot målene.

Sikker avslutning og verdifull arkivering

Når prosjektet er fullført, sørger ONwork for en ryddig og strukturert avslutning. All dokumentasjon, erfaringer og prosjektdata lagres i en sentral plattform, klar til oppfølging og deling. Dette sikrer at hvert prosjekt blir en kilde til læring og forbedring for fremtidige leveranser. 

Resultatet? En solid base for kontinuerlig utvikling og styrking av bedriftens prosjektkompetanse.

Group 189