Fleksible priser som passer dine behov - og din suksess
ONwork tilbyr en enkel og fleksibel prismodell – ingen skjulte kostnader eller bindingstid. Velg løsningen som passer din bedrift, og kom raskt i gang.
Basispakken åpner en verden av muligheter
Abonnementsprisen inkluderer:
- Retten til å bruke løsningen - bruksrett
- Support og feilretting via egen portal
- Tilgang til ny funksjonalitet i løsningen som fortløpende tilgjengeliggjøres
- Sikkerhetspatcher og oppgraderinger
- Løpende oppdatering av integrasjon mot Microsoft365
ONwork skaper forretningsverdi – penger spart er penger tjent
-
All informasjon samlet: Minimer tiden brukt på å lete etter prosjektinformasjon – alt er tilgjengelig på ett sted!
-
Finn dokumentasjon raskt: Tidligere prosjekter er arkivert strukturert og søkbart, slik at du enkelt kan hente fram viktig data og erfaringer.
-
Automatiske statusoppdateringer: Spar tid med oppdateringer direkte fra systemet – ingen manuell innsats nødvendig.
-
Finn viktige e-poster på rett sted: Slutt å lete i innboksen – viktig epost er lagret på prosjektet.
-
Oversikt i sanntid: Oppdaterte nøkkeltall gir bedre kontroll og mulighet til raske, informerte beslutninger.
-
Optimal ressursbruk: Identifiser flaskehalser og prioriter de mest lønnsomme aktivitetene.
-
Minimert risiko: Se avvik tidlig og ta grep før problemer eskalerer.
-
Økt lønnsomhet: Bedre styring og datadrevet beslutningstaking kan øke prosjektomsetningen med opptil 5 %.
-
Innebygde sjekkpunkter: Viktige aktiviteter fullføres med sjekkpunkter og signering som sikrer kontroll og dokumentasjon underveis.
-
Riktig kvalitet fra start til slutt: Kontroll gjennom hele prosjektet sikrer leveranser som møter kundens krav, noe som gir færre reklamasjoner og sterkere kundetillit.
-
Automatisk dokumentasjon og ISO 9001-støtte: Ved å jobbe i ONwork dokumenteres det automatisk at prosessene er fulgt, noe som gjør løsningen ISO 9001-vennlig og gir trygghet ved revisjoner.
Kom hurtig i gang med ONwork
Teknisk installasjon
Vi tar oss av alt det tekniske for å sikre en problemfri start. ONwork kobles sømløst til din Microsoft-plattform og settes opp med alt du trenger for å komme i gang uten tekniske bekymringer.
-
Etablering av systembruker: Vi setter opp systemet slik at det er klart for din organisasjon.
-
Oppkobling mot Microsoft 365: Vi integrerer mot din bedrifts Teams, Outlook og andre relevante programmer.
-
Basis oppsett: Grunnoppsett som senere vil tilpasses akkurat din bedrifts verdikjede og prosjektprosess
-
Testing og verifisering: Vi tester løsningen og sikrer at alt fungerer som det skal.
Godt i gang-pakken
For å sikre en vellykket implementering følger vi et standardisert opplegg som justeres til din bedrifts behov. Gjennom effektive workshops og opplæring tar vi med oss beste praksis innen god prosjektstyring og hjelper dere med å tilpasse løsningen til deres egne behov, slik at teamet raskt kan ta ONwork i bruk.
Ofte stilte spørsmål
Hva inngår i det løpende abonnementet?
Løsningen er basert på en tett integrasjon mot Microsoft 365. Siden dette er en skytjeneste som er i kontinuerlig utvikling må løsningen løpende oppdateres både med tanke på eksisterende og ny funksjonalitet.
ONwork tar derfor ansvaret for følgende løpende aktiviteter som er inkludert i abonnementsprisen:
- Daglig drift for å sikre stabiliteten
- Løpende oppdatering og nødvendig tilpasninger
- Videreutvikling av funksjonalitet i løsningen
- Support-tjeneste for innmelding av feil
Kan jeg kjøpe flere moduler etter hvert?
ONwork er en fleksibel løsning som det skal være mulig å vokse med. Det betyr at dere når som helst kan kjøpe nye moduler ettersom behovene oppstår.
Skulle enkelte moduler ikke stå til forventningene kan man når som helst fjerne disse uten noen form for binding.
Må vi betale for alle ansatte hvis de ikke bruker løsningen?
Det faktureres kun for de brukerne som er lagt til som medlemmer i de teamene som er opprettet i ONwork.
Standard Teams kan benyttes som normalt også etter at ONwork er installert. Det betyr at dere står fritt til å velge hvor mange betalende brukere dere ønsker inn i ONwork uten at de øvrige ansatte blir berørt.
Hva skjer hvis vi sier opp abonnementet?
Etter mottatt oppsigelse vil ONwork bli avinstallert.
All kundedata i løsningen blir liggende igjen i miljøet deres og vil være tilgjengelig i Teams som normalt.
Hvordan er betalingsbetingelsene?
Bruken av løsningen faktureres månedlig på etterskudd.
Vår standard betalingsfrist er satt til 14 dager.
Har du mer spørsmål om priser?
Ta kontakt, så hører du raskt ifra oss