Frihet til å velge
- uten å måtte velge bort!
Din bedrift er unik og i konstant endring. Derfor er våre moduler fleksible slik at du kan bygge det verktøyet du trenger i dag.
Flytte til moduloversikten? Siden ONwork bruker Microsoft Teams som arbeidsflate gjør vi samarbeid og kommunikasjon enda enklere. Vi oppretter egne arbeidsområder, eller team, som er tilpasset ditt behov og hvor du kan samle alt du jobber med.
Verktøy som passer for deg
ONwork er modulbasert, slik at dere kun ser modulene dere faktisk bruker. Nye moduler aktiveres enkelt når dere ønsker å ta dem i bruk.
I tillegg er ONwork skalerbar. Dermed kan dere ta i bruk løsningen for hele, eller bare deler av organisasjonen. Flere avdelinger kan fases inn etter hvert.
Les mer om alle byggeklossene
Dere styrer løsningen helt selv fra Portalen!
All funksjonalitet konfigureres fra en egen administrasjonsportal. Herfra kan dere selv gjøre oppsett og tilpasning av løsningen, både ved implementering og ved senere behov for endringer.
Prosess gir full kontroll i arbeidshverdagen
Bedriftens arbeidsprosesser gjøres tilgjengelig der hvor arbeidet faktisk skjer, som sikrer at viktige aktiviteter ikke glemmes og gir ledelsen kontroll på fremdrift og status.
Samle viktige e-poster
Med et par tastetrykk i Outlook lagres viktig e-post direkte i teamet. Dermed vet alle hvor de skal lete for å finne historisk korrespondanse uavhengig av hvem som har sendt eller mottatt e-posten.
Sentralt dokumentarkiv
Enkelte dokumenter har en særskilt verdi for din bedrift. Enten du ønsker god oversikt over bedriftens viktigste dokumenter, eller om du har behov for kontroll og versjonshåndtering, har vi løsningen for deg!
Integrert støtte for tilbudshåndtering
Lead registreres enkelt i ONwork og du har full oversikt over alle pågående salgsaktiviteter. Tilbudsrom i Teams opprettes automatisk når du har nådd et definert punkt i salgsprosessen.
Automatisk koble et team og Xledger prosjekt
Når du oppretter et prosjekt i Xledger, opprettes prosjektet automatisk i Teams med tilhørende informasjon. Nødvendig styringsinformasjon blir lett tilgjengelig, uten lange omveier.Koble alle deals til et fleksibelt tilbudsrom i Teams
Få full kontroll på all informasjon og dokumentasjon knyttet til en deal i HubSpot. Et tilbudsrom opprettes automatisk i Teams slik at det er lett å involvere hele teamet - både før og etter at salget er i boks.
Automatisk opprettelse av samarbeidsrom i Teams
Basert på statusen til en salgscase, opprettes et samarbeidsrom automatisk. Vi sikrer automatisk at all nødvendig dokumentasjon er med før salgscasen kan lukkes.
Fleksibilitet til å integrere mot dine fagsystemer
Mange bedrifter har fagsystemer som inneholder informasjon som er relevant å dele med resten av organisasjonen. Vi henter ut informasjonen og tilgjengeliggjør den for hele eller deler av organisasjonen. Ta kontakt med oss for å høre hva vi kan gjøre for deg!